Home

Pubertal frånvaro

12 mars, 2011

Är mest fuckad igen. Senaste två veckorna har varit ständig underpenetrering av ytspänning. En timme sent, alltid, till skolan. Ibland, som idag… sängliggande till klockan två. Och så fort jag får chans, somnar jag medens. Sover, svoer och sover. Det är inte värdigt. Jag är sjuk i hals och näsa, dricker massa öl. Varenda gång jag sväljer följer tio rivjärn med ner i halsen.

Vilken semester jag behöver från mig själv igen. Jag hade ju allt i min hand. Jag har allt i min hand. Jag skelar med ögonen och ser allt bakom handen.

Stanna tiden. Det är det enda som någonsin kommer hjälpa. Stanna och känn fotsteget. Var inte sammelsuriet, se sammelsuriet och känn det.

 

Kommentera

