Home

Dag 4: En favoritbild

9 februari, 2011


backyard

Originally uploaded by thunderthigh

Jag återkommer till den här bilden lite då och då och därför får det bli dagens bild. Min bror Erik tog den för många år sedan. Jag har promotat honom innan då han är duktig på foto fotograf och borde både ta fler och ges chans att jobba med det.

Natten till idag (rent tekninskt igår eftersom jag nu sitter uppe mitt i natten. Igen) sov jag två timmar vilket idag har resulterat i total osynk med omvärlden. Kroppen har befunnit sig men hjärnverksamheten har varit lika med noll. Så sjukt ofokuserad och helt omöjligt att tänka en tanke klart. Töcken.
Jag spelade in Jens bas till kommande Diamonium demon under kvällen och slumrade nästan till tre, fyra gånger medan jag satt där och väntade på att han skulle sätta det, vilket gick fort ändå. Emelia hade ringt och för att bjuda på middag men när jag kom hem så small det till i pallet och jag somnade rätt upp och ner. Jag vaknade till nu och kunde inte somna om riktigt så jag får la göra ett nytt försök. Jag vet inte vad jag skriver, jag är ju alldeles för trött för det här.. gonatt .

One Response to “Dag 4: En favoritbild”


  1. […] 1: En gammal bild Dag 2: Tema ”grön” Dag 3: En bild som jag aldrig lagt upp Dag 4: En favoritbild Dag 5: Dagens Dag 6: Detta gör mig glad Dag 7: Tokigt Dag 8: Min vardag Dag 9: Tema […]


Kommentera

