Home

Dag 3: En bild som jag aldrig lagt upp

7 februari, 2011

 


Black tongue

Originally uploaded by thunderthigh

När bilden tas så har vi precis kommit hem från Punk Illegal och Niko ska snart åka vidare för att trampa druvor i Frankrike och bo i en grotta vid havet. Innan dess måste hon bara tugga i sig sin morsas homeopatmedicin. Hon blir görsnögg i käften.

Hon mailade mig för nån dag sen skrev bland annat:
”Miss you crazy much! MEN na jag kommer hanga i sverige sa lite det gar. Skulle sa himla garna vilja attdu halsade pa har. Din underbara soffa, svinet, dig och aerosmith t-shirten ar bra mycket verkligare minnen fran vad som kallas sverige an socialbidragspapper och jobbsnack.”

Hon bor nånstans i Barcelona och försöker precis som alla andra att få livet att gå ihop. Innan sommaren kommer åker jag ner och tar en vecka. Förra våren tjata hon på mig och jag sa att jag ville men inte hade tid. Tid? Jag låg för fan på sängen var och varannan dag och gjorde inte ett piss, bara för att man var så sjukt deprimerad.

Nä nu är det off för att repa med Diamonium.

Kommentera

