Home

Dag 2: Tema ”grön”

7 februari, 2011


Lawn mower sculpturing
 

Originally uploaded by thunderthigh

Det sprack ju ganska direkt det där med att posta en bild om dagen. Faktum är att jag satt hur länge som helst och funderade tills jag glömde bort att jag funderade och gjorde nått annat istället. Det bästa jag kunde komma på var att fota en persika för att namnet Adam Green ploppade upp i huvvet. Han är en av frontfigurerna i Moldy Peaches så då tyckte jag att jag var otroligt clever. Men det finns väl inga persikor att tillgå i affärerna nu heller?!? Men jag gör lite som jag vill och lägger upp två foton idag istället.

Istället blir det en gräsmattekuk som min bror gjorde får några år sen. Han låtsades som att han liksom bara råkat klippa på det viset när jag kom ut och skulle prata med honom. Men han flinade så jäkla dumt så man fattade ju direkt att det var nått skit han hade för sig.

Jag längtar nått djävulskt tills det inte finns nån snö kvar så att vi kan mönstra gräsmattor bäst fan vi vill. Tills dess får man väl skulptera kön ur snö.

Kommentera

