Home

Härmapa

5 februari, 2011

Jag är ju inte så jäkla bra på att uppdatera Onda sagor, vilket ju inte har något självändamål i sig, men vill ändå kunna ge någon slags bild av att det finns ett litet hjärtslag som tickar här. Därför ger jag mig en liten fotoutmaning som det är tänkt ska hålla på under en månad framöver. Kanske att det får mig att faktiskt publicera mer av alla tankar jag har, det är allt för ofta jag kommer på grejor jag vill delge men sen är för slapp att genomföra.

Jag läste en gammal klasskamrats blogg (Fejdan) som påbörjar samma sak. Så jag tänkte att what the heck, jag kan ju ge det ett försök i alla fall. Av helt meningslösa anledningar börjar jag på dag 5 istället för dag 1 för att det är 5 februari idag. Det är inte ens trettio dagar i februari så det är ju inte som att jag skulle hamna lite snyggt på 5 mars… Jaja, here it goes:

Dag 1: En gammal bild
Dag 2: Tema ”grön”
Dag 3: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 4: En favoritbild
Dag 5: Dagens
Dag 6: Detta gör mig glad
Dag 7: Tokigt
Dag 8: Min vardag
Dag 9: Tema ”ljus”
Dag 10: En vinterbild
Dag 11: Kärlek
Dag 12: Självporträtt i svartvitt
Dag 13: Ett ögonblick
Dag 14: Känslor
Dag 15: Här bor jag
Dag 16: Tema ”olika”
Dag 17: När jag var liten
Dag 18: Mitt beroende
Dag 19: En sommarbild
Dag 20: Detta gör mig förbannad (Fanns redan en om att var glad så jag ändrar lite)
Dag 21: I all hast
Dag 22: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 23: Tema ”två”
Dag 24: Väder
Dag 25: Nyaste bilden på mig själv
Dag 26: Valfri bild
Dag 27: Självporträtt
Dag 28: Favoritpryl
Dag 29: En familjemedlem
Dag 30: Min hobby

 

(Tänker att jag länkar varje dag hit så blir det ju mer överskådligt sen. Fan va smart jag ÄR.)

 


Kommentera

