Home

Superstar

24 januari, 2011

 


Superstar

Originally uploaded by thunderthigh

Repar just nu inför kommande spelningen med Diamonium på Star n’ Bars nu på fredag. Att inte ha spelat regelrätt metal har jag inte gjort sen jag var sexton, sjutton och det känns riktigt nervöst att ställa sig framför ett gäng skrothuvven (a.k.a metalheads) och bli bedömd. Men det blir mäktigt. Ska också sätta ihop en matta av noise som ska vara mellan låtarna. Det blir ett mer sammansatt set och kommer kännas roligare att se på tror jag.

(Trummorna är mina TAMA Superstar från åttiotalet. Vi har hängt sen -99. Jag kommer aldrig överge dig.)

Kommentera

