Home

Istället för sömn – covers

20 januari, 2011

Det bara blev så här nu. Jag skulle gått och lagt mig för två timmar sen. Men jag satt och spelade lite gitarr och råkade komma över en ackordföljd och en sångmelodi som jag inte kunde placera först men kom sedan på att det var Teddybears STHLMs ”Yours to keep” jag spelade.

Så jag spelade in det med FourTrack som jag har på mobilen. Man hör hur jag krafsar och har mig, men det får vara så, det är trots allt bara inspelat med headsetet…

Men nu ska jag lägga mig, nästan. Jag ska bara skriva in lite planering för kommande veckor. Min skolgång är ju ständigt nära att rämna, men jag har ordnat det så bra nu, med hjälp av lärare och vänner, så att jag ska ta mig igenom den förbaskade Katlagrottan och vidare till Nangilima. Att hålla peppen uppe och stressen borta är de svåraste kaststjärnorna att ducka för. Men man lär väl sig att dra ut dem ur kroppen, badda såren och lägga förband för läkning. Sedan är det bar å ge sig in igen. Med lite av omgivningens hjälp också så klart.


4 Responses to “Istället för sömn – covers”

  1. Kalle Ederfors Says:

    Hej Anna! Jag är färdig förskollärare nästa sommar, längtar nåt djävulskt tills jag rott det här i hamn.

  2. Veronica Says:

    du är fin du Kalle. vill skicka dig massa av kärlek.


  3. Vad skönt, det är kommer att gå fort. Själv är jag inne på termin fyra av elva. Längtar också, men ser det som en del av livet.

    Kram på dig!


Kommentera

