Home

Mörka skogar

23 juni, 2010


Åkte till Växjö. Ettas MS jävlades och vi hade inte setts på ett tag. Att ha en relation många gånger på avstånd tar på krafterna. Så skönt att hålla om igen.


Sytern min har en unge på tio månader. Lowe, som är störtskön såklart. Läs mer om honom här.


Vi besökte en antikhandel/loppis utanför Sandsbro. Hittade snopet två Instamatic kameror varav en tycktes fungera felfritt. Dock verkar det som att 126-filmen som kameran använder sig av inte tillverkas längre. Man får mig leta ett bra tag innan man hittar det, och då lär priset var ganska saftigt. Instamatic på Wikipedia.


Morfar Steffo dansar runt med barnbarnet sitt!


På vägen till att hyra film (Bronson) började det krypa i kroppen. Förstod vad det var när jag såg Café Zitys skylt. Dansband och landsort i ett vedervärdigt hopkok. Men det har ju ändå sin charm och går nog bra för dem.


Sen åkte jag hem även fast jag inte var riktigt beredd. Behöver nämligen repa inför turnén som stundar i juli. Blir lite orolig för jag är inne i en period där det konstnärliga och koordinationen inte går hand i hand. Och uthålligheten är heller inte densamma, men detta beror ju på att jag inte sätter mig med trummorna så ofta som jag borde. Men att ge allt på spelningar är ju vad jag älskar och då blir det en jefla show!

Kommentera

