Home

En hand på axeln

18 oktober, 2009

Jag sprang över ett mail jag fått av min bror för snart ett år sedan. Hans ilska är påtaglig. Borde känna samma sak. Så frågan kvarstår varför jag är så handlingsförlamad.

———————————————————————————————————————————————

from none none
till onda.sagor@gmail.com
datum 26 november 2008 20.49

http://www.somnproblem.se/hjalpmedelu

du kanske redan varit inne där?
du får fan skärpa dig nu, du kan fan inte hålla på såhär!
annars får du fan hyra ut lägenheten i andrahand, flytta hem hit o jobba i ett år så du kommer på fötter både ekonomiskt och psykiskt !!
du klarar ju fan av saker bara du vill plus att du är smartare än att göra samma jävla misstag om o om igen och göra dig själv illa, med skolan med sömnen, med läxorna med att dricka och med lägenheten! du hittar ju alltid en ny botten känns de som!

RYCK UPP DIG!!!!!!!!!!!!!!!

———————————————————————————————————————————————

2 Responses to “En hand på axeln”

  1. henke Says:

    jag har skrivit till erik nu. vi ska sammanstråla i gårda imorn och spöa upp dig. du har satt din sista potatis.

  2. Jonna Says:

    Ibland har lillebror nåt vettigt att säga! Jag håller alltså med, kom hem till Växjö en tid så ska jag hjälpa dig bli klar med alla uppgifter så dem inte är ett problem längre. Jag har ju lite tid över om dagarna! Stor styrkekram till dig


Kommentera

