Home

Frukost

1 april, 2009

Henke ringer lite efter nio och säger till mig att ringa soc så jag kan få en tid hos dem. Och jag ska inte somna om. Med skrovllig röst mmm:ar jag och vi säger hej då. Klockan hinner gå över halv tio och nu måste jag vänta en dag till.

Nu frukost i fönstret och tankar på IPRED-lagens inträde i allas våra hem. Jag känner en oro för att åka dit men också en otrolig vilja att dumdristigt sätta mig emot av principiella skäl. Jag stärker mig genom att äta min nya favoritfrukost: Fjällfil med müsliblandning från Risenta, två mackor – den ena med ost och den andra med stekt ägg. Kaffe på det och sist 150 mg Sertralin nersvalt med en C-vitamin brus.

Kommentera

