Home

full och denna gång avslagen

8 mars, 2009

jaha. en fest i en norsk villaby på ett berg som dansar med sig självl. behövs det mer? jag blev lämnad ensam på spårvagnen för emelia spydde nästan ner hela västtrafik och jag hade inte joinat om det inte hade varoit för Pitte Patten, Hbg och dänce. Jag fick en förvrängd vägbeskrivning och gick. Hus. Hus. Åter hus. Väg och grus hej o hå men där. Marshaller. Så jag gick in där det såg ut som golvet höll på att tappa andan. Och vart skulle jag? Hur mycket som helst.

Varför känner man sig så ensam när man kommer ensam till en fest full av människor man känner men just att man är ensam och faktiskt inte har någon att ty sig till. Men det ordnade sig. Jag fick dansa med Andrés hb i energidricka och snacka med Lejon som jag inte pratat med på tre år. Men det blev för mycket så jag somnade i källarens soffa tillsammans med Madonna.

Nu är jag hemma efter en lång resa med hemlösa Maria, 56. Jag förstod hälften av vad hon sa och jag förmodar hon kände detsamma om mig. Men att dela på hennes cigg och min sista trefemma var ändå guld värt. Vi pratade om AC/DC, Black Sabbath och Iron Maiden. Det var hennes bästa. Jag frågade om Alice Cooper men det tyckte hon var för smörigt. Jaja.

Kissa nu. Sen svinet och en morgondag.

One Response to “full och denna gång avslagen”

  1. Niko Says:

    Spydde Emelia? Verkligen? Shit, jag missar och missar.


Kommentera

