Home

full och jävligt arg

7 mars, 2009

jag skulle inte satt på svt play och kollat på jämstäldhetdebatten.
Jag DÖÖRR vilka jävla cp människor det finns.

jag hittar bara massa jävla svordomar.
nui kommer det massa svordomar.
kuk fitta
djävlar för helvete bajs piss knulla röv fanskap äta upp ditt jävla skitbajs
vi lever för helvete inte jämställt.

och vilka är vi egentligen. och vilka är det som diskuterar och vem är mannen och vem är kvinnan och vart är samhället och vad är marknaden och vad är livspusslet.

vi är underställda oss själva. fatta det. och därmed betyder det att vi måste arbeta med oss själva.

Fan vilket jävla bål jag vill ha i mitt vardagsrum. Jag är värre än tredje riket. Det skiter jag i.
Jag gillar hon i krullit hår i debatt.

Förutom det. My, och sen kände jag lugn.


2 Responses to “full och jävligt arg”

  1. erika Says:

    åh vad jag håller med kalle! det är deprimerande vilka idioter det finns i det här landet. jag satt också och svor när jag såg programmet.

  2. laxambulansen Says:

    fan kalle, det är bra att se såna program emellanåt så man kommer ihåg att ca 85% av mänskligheten är dum i huvudet. Utöver detta är det ca 10% som är HELT dum i huvudet. Men bäst är ju Janne Josefssons roll; tänk att få va den vars jobb är att man ska avbryta folk mitt i sina duktiga feministiska resonemang och fråga ifall de också hatar män!


Kommentera

