Home

Solen lyser åtminstone på takpannorna

13 februari, 2009

Pantar flaskor – living the fattiglapp-life och betalar räkningar utan resultat. Det trillar in fler i mitt lilla brevinkast som äter inkassokrav värre än en fet amerikan på Maccedonken. Jag ringer guds nummer 666 va fan sluta jävlas med mig nu jag orkar inte för i helvete, men gud skiter väl i det och har fullt upp med finanskriser och fula trix med liberalfanskapen och polismyndighetens trygghetsalarm. Felsökning. Virus.Trojaner. Tomtar och troll phising the nääät med gott självföretoende utan moral men det är mer moral än nån jävla myndighet nånsin kommer ha. Vaddå polis och försäkringskassa. Förskingring och djävulskap, korruption och kosta pengar så in i helvete men kostar jag samhället pengar då ska jag betala med mitt liv.

bild2202.jpg

Strindberg säger Fuck you

4 Responses to “Solen lyser åtminstone på takpannorna”

  1. din bror bror Says:

    hej saknar dig du är min finaste bror, därmed den enda!

  2. Emelie Says:

    Lyckades på något sätt komma åt en knapp och hamnade i din blogg, jag gillar den skarpt fastän jag precis har börjat läsa den. Ville bara säga det, typ. Ha det bra!

  3. Kalle Ederfors Says:

    Du är för rolig bror. Barca hur är det där nu då?

  4. Kalle Ederfors Says:

    Tack! Va glad jag blir, bra att du kom åt den knappen då! 😉


Kommentera

