Home

Murphys jävla lag

26 januari, 2009

När jag för en gångs skull lyckas ta mig upp och är förberedd med tvätten så möts jag av två överfyllda tvättmaskiner som trotsigt står och skvalpar mot mig. Och jag är inte förbannad på personen som snor min tvättid. Eftersom jag själv är en usel granne och medmänniska vad gäller att komma i tid eller bli klar med saker osv osv så sväljer jag det och tycker inte det är något att hetsa upp sig för när någon gör liknande mot mig.

Jag blir bara så jävla trött på situationen som alltid uppstår när jag för en gångs skull känner att jag gör rätt för mig. Då jävlar skiter det sig. Det är då jag bara lägger mig ner och bara skiter i allt. Men nu blev jag så jävla sur så nu ska jag sätta på en kopp kaffe och dra i mig mina tabletter, öppna fönstret och ropa “Haaallåååå Gåååårdaaa – hur är lääägeet!” Sen trycker jag i mig en lappkaka med thahin o sylt.

Coming up: Tribute till fadern

canyons.jpg

2 Responses to “Murphys jävla lag”

  1. Erika Says:

    Vilken oerhört härlig bild! Men han med lockigt hår och skägg ser lite läskig ut. Kom och hälsa på oss snart Kalle!

  2. Kalle Ederfors Says:

    Ja han är verkligen en dansbandskung. Och den farliga är jättesnäll, eller var – han dog samma dag som jag föddes…
    Jag kommer och hälsar på kanske i helgen eller under nästsa vecka.


Kommentera

