Home

Alla julhem är inte städade…

18 december, 2008

När man vaknar klockan fem på morgonen och börjar skolan nio så fördriver jag tiden med att göra en opretentiös musikvideo med felsjungningar och gitarrplock från helvetet. Men det skiter jag i. Jag är nöjd att jag över huvudtaget presterar något alls så tidigt på morgonen. Jag visar här upp hur det många gånger ser ut hos mig – bråte, kläder och disk precis överallt. Andra visar sitt nyss julpyntade hem och varma färger så jag tänkte vara en motsats utan att stiga på några andras tår. My plain reality liksom.

8 Responses to “Alla julhem är inte städade…”

  1. nicole Says:

    hittade dig på sockerdricka och tänkte börja följa din blogg. hej!

  2. Henke Says:

    Du är för bra för dig själv, min vän. Superfin cover. Jättebra sång. Och så fint när du i videon kommer in efter typ fyra minuter – är du i din källare eller?
    Nä, som sagt, du är för bra för dig själv. Lösningen är att du delar med dig av dig till andra. Jag tror inte du kan hantera så mycket godhet och kreativt flöde själv. Det är DÄRFÖR du behöver tvåsamhet. Du kanske kan hitta någon mysig tjej!?

  3. Thea Says:

    Grymt vackert trots lite julpynt. Det känns.

    Dessvärre tror jag inte att tvåsamheten är en lösning, vad jag nu vet om det.. =)

    Ta hand om dig Kalle!

  4. Hemlig Says:

    Du är bra.

  5. Mattias Says:

    bra låt kalle.
    tvåsamhet är aldrig en lösning, men det kan vara en skön krydda här i livet. verkar mer som om du behöver komma upp över en tröskel. därefter går det alltid bättre.

  6. Tina Says:

    Nehepp, nu fick jag god lust att komma och städa.

    😉

  7. bubbelbubbel Says:

    Vilken superfin låt. Du är bra du! Kram på dig.

  8. Kalle Ederfors Says:

    Vad glad jag blir!


Kommentera

