Home

Julfesten

14 december, 2008

Jag ligger på ett golv.

Nerslagen av de människor som kom och deltog. jag låter som en hippie. men det var fint. om jag var en inbiten smålänning hade jag sagt fy fan vilken gillefest.

alla1891.jpg

Jag kan inte säga så mycket. Det här har varit en helt underbar fest för mig. Jag lätt i och för sig Johan ta lite väl mycket ansvar för jag försov mig en timme men när jag väl var här fungerade det för mig bra bra bra. Satt i inträdet. Helt plötsligt kom alla människor. Alla människor kom och jag blev så glad att jag sprang o möte My o hennes Kungälvspirater som bor granne med mig så att jag kunde hämta mina skivor som jag inte spelat en enda av. De är backup. Och jag älskar mina vänner. Alla som kom. Det kom så många. Och att åka där uppe på det vita skummet unnar jag mig. Creme de la creme, tjing tjong. Och det finaste ikväll var ju Small boob band. De rockade röven av oss allihop.

One Response to “Julfesten”

  1. Henke Says:

    Visst var det underbart. Synd dock, och oförståeligt hur jag kunde bli så in i helvete bakis på typ 4-5 öl?!?!? Var det 10%? Lade någon ned ett piller eller två i min dryck?


Kommentera

