Home

Jaa, tänk om…

1 december, 2008

En dag kom Niko med en insändare vi fann mäkta rolig. Visst kan man ifrågasätta det här med en planet för bara kvinnor, det blir lite för mycket av män är från mars, kvinnor är från venus liksom. Men Big boys syn på vad som skulle hända är ju humor på stor nivå. Däremot är det skrämmande att han inte är ensam att tycka så här. Så det är ju bara att fortsätta att argumentera för sin sak och önska alla stolpskott lycka till.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​menskrig1.jpg

3 Responses to “Jaa, tänk om…”

  1. Henke Says:

    Fantastiskt bra!! Jag inser att jag nog ska fördjupa mig i att läsa insändare mera. Folks åsikter och tankar är ju så underhållande. Bäst var ju hans påpekande om arbetsplatserna som skulle raseras pga ständiga konflikter om småsaker. Fan kolla på Sahlgrenska: 95% kvinnor och där fortgår arbetet trots sköterskornas skvaller, avundsjuka och småsinthet!
    Och mensen sen då!? 95 procent mens! Visserligen har väl en hel del nått klimakteriet men ändå.

    Nä, jag skulle vilja ha en planet med bara fiskare. Fast bara flugfiskare. Som fiskar torrfluga.

  2. Tina Says:

    Hej Kalle!
    Vad kul med en kommentar från dig. Jag läser din blogg också och har gjort det sedan du startade den. Hoppas allt är väl.
    Kramar Tina

  3. Niko Says:

    Vaddå jag tyckte ju den var rolig mest för att den var så korrekt och välskriven?! Nästan lika bra som Staël von Holsteins SISTA (jag sörjer, vad ska man sätta i halsen/flabba ihjäl sig åt på morgonbussen åt nu?) kolumn som jag lästa 6.37 i morse.


Kommentera

