Home

Jag väljer att inte sova…

17 november, 2008

Nu har jag för sjätte dagen i rad varit vaken till minst halv fem. Om jag bara lägger mig ner så somnar jag efter en halvtimme, det vet jag. Men det irrar i min skalle och jag gör upp planer som jag sedan modifierar bara för att sluta i något slags katastroftänkande. Går en sak åt helvete kommer resten att dras med ner i skiten. Jaja, fuck it. Jag somnar till Momo och går upp om tre timmar och hoppas att jag har mer vett i skallen imon.

Kommentera

