Home

Ny dans, ny chans…

12 november, 2008

Ger mig ut med Henke och Bianca på fika i naturen. Skönt.

Jag behöver slita tankarna från att jag missade en andra tisdag i skolan.
Sova till klockan ett, va fan är det liksom?

Ja på en sekund blir mitt förra inlägg platt fall.
Jag öppnar ögonen. Sen stänger jag dem igen.

Men som Lotta min goda vän påpekar: Ny dans, ny chans!

Nu – långkalsonger, regnjacka från helvetet och en kram.

2 Responses to “Ny dans, ny chans…”

  1. Erika Says:

    Åh Kalle vad roligt att du bloggar. Jag ska länka! Nu sova (klockan är 21.25 och bebis sover. Så här länge har jag inte varit uppe sen Eskil föddes).

  2. Lotta Lo Says:

    Ja, och sen kan man välja; pardans, galendans, tryckare, bugg, break osv. Allt beroende på humör.


Kommentera

