Home

Premier Fotball

10 november, 2008

premierfotball1.png

Jag hatar verkligen den här applikationen, jag förlorar mer eller mindre varenda jävla match. Pengarna man får lägger jag på sittplatser och uppgradering av spelare. Jag föreställer mig att de i verkligheten skulle se ut som Arnold Schwarzenegger hittad förolyckad i en drunkningstragedi. Tidsfördrivet har inga gränser. Allt började ju skitbra. Jag la upp en stabil taktik med formationen 4-4-2 och ett spelsätt som kör korta pass men snabb förflyttning. Inte fan har det gett utdelning. Jag angriper andra lag med namn som Pitbull United FC, Royal Chicken och Drink Team. 3-0. 4-1. 6-0. Jag hoppar på varenda lag jag kan men tydligen är inte anfall bästa försvar. Mitt lag – Take this team and shove it FC går norra Sveriges fotbollslag till mötes.

Kommentera

