Home

Burned head

30 juli, 2008

Location: i soffan
Mood: uncomfortable
Music: The Je Ne Sais Quoi – ”Station to station” från albumet WE MAKE BEGINNINGS

För tredje gången i rad kommer jag upp runt elva tiden, när jag egentligen skulle upp halv åtta för att dra till Delsjön och njuta hela dagen. Sen känns det som jag missat hela dagen. Så jag ligger under en handduk endast i kalsingarna och svettas, förbannad att jag, även om jag i förhand, bestämt att jag ska njuta av att inte göra ett skit idag. Men det gick inte. Jag våndas i min skalle.

Dan är väl inte slut än.


Kommentera

