Home

Tiden går, problemen består

17 april, 2008

Location: höme, Gårda city
Mood: datorberoende
Music: Pluxus – ”Agent Tangent” från albumet AGENT TANGENT

Halsen börjar läka nu. Klockan är två och jag borde gjort så mycket saker.

Jag går omkring och är avundsjuk istället. De senaste månaderna har jag verkligen mått bättre, på allvar accepterat att jag är som jag är. Man tar saker och ting som det kommer och jag ber inte om ursäkt för vem jag är eftersom jag anser att jag inte har någon skyldighet till det. (Givetvis är jag lyhörd och trampar inte på någons tår förrän någon säger till, don’t hesitate btw.)
Men så är det det här med att göra det man vill göra med sitt liv. Det alltid återkommande. Den alltid dåliga självkänslan. jag vill inte sitta här och vänta mer. Inte vänta mer på mig själv. Bara bli uthälld över allihopa, alltihop.
Men för nu är jag nöjd att det fortfarande är någorlunda städat efter en vecka, och att jag kommit mycket mer i tid. Det är alltid en början.


Lämna en kommentar