Home

throat, throated, throaten

14 april, 2008

Location: höme, Gårda city
Mood: Urluftad
Music: Anal Cunt – ”Pepe The Gay Waiter” från albumet 40 TOP HITS

Det ligger små gulgröna djur i min hals och de kliar. De vill liksom komma upp hela tiden, men deras små tassar är väldigt hala. Så jag får ju givetvis hjälpa dem. Jag sätter igång längst ner i lungrötterna och låter som en spade skrapandes längs en grusväg långt inne i en ekande skog. Sedan flyger djuren ut ur käften. Jag tror att jag säkert bosatt en hel hög i andra människors halsar. De små gulgröna djuren trivs att bo där. Lite mat åker förbi. Varmt och mysigt.

Nä nu kommer den där jävla Detox med Millencolin för fjärde gången på en timme. Lyssnar på P3 Rockster. Det var jävligt dåligt utbud. Hyprocisy och My chemical romance. Nej för fan det får bli P1.

Niko gav mig medicin imorse. Det smakar hockeypulver men jag önskar att det var heroin. I natten bestämde vi oss för att ge oss an det stora projektet att göra en mockumentär.

Såg just att ockupanter tagit sig in på drakbåten här i Göteborg. Det var ju min idé för helvete. Jag ville bo där. Jaja, det var ju förra februari jag började mina planer på att starta restaurang, spelställe och mötesplats med kombinerat boende längst upp. Men jag kunde ju inte hålla tyst och berättade för massa människor hit och dit, fan att jag aldrig kan sy igen käften. Men det är ju självklart bra att någon gör något.
Fan.

Nu blev jag nästan lite uppgiven.


Kommentera

