Home

Det fysiska minnet

8 april, 2008

Location: Stadsbiblioteket
Mood: restless
Music: Library-buzz

Lekens möjligheter
Jag blir aldrig klar med någon av skrivuppgifterna.
VFU-rapport. Så fort det dyker upp
jag blundar och trycker näsan ner i min bruna
manchestersoffa, fullt smulig av gammal mat
hudavlagringar
Min syster har fått sin attack av panik nu.
Jag fick skiten som femton
men lärde mig slippa
Så jag lärde fel
nu ser jag bortom allt jobbigt
bakom kommande
inget bita ihop
det händer
om det händer
Möjligheternas lek
bakom öronen


Kommentera

