Home

Go fuck yourself in a big pile of death

29 mars, 2008

Ibland borde man veta sitt egna bästa. ‘ibland borde man se, lyssna, på de närmsta och inte tro på saker som kan ses lockade men som sen bara är ett finger upp i röven.

Min kväll trodde jag handlade om att ha trevligt, vilket jag hade. Åkte ut till johanna varpå vi hade sjukt kul. Men sen skulle jag gå och lägga mig där mendet var inte populärt. Allt slutade i ett cresendo av oförståelse. Jag tog nån jävla spårvagn till helvetet och hitttade en kassa Svenska Dagbladet. Jag slet upp allt lagom till Ullevi Norra och somnade bland allt papper. ett gäng killar gick förbi och ville ringa amblansen men jag skrek åt dem att de kunde dra åt helvete. Kvällen var ju änfå begränsad så varför inte fortstta på temat?

Efter allt det där härjet som var en Acid-upplevelse i miniatyr så hittade jag en stege. Försökte taden med upp i lägenhten, men inte…nä ska sova u

Fuck you!


Kommentera

