Home

Sore Eyes

28 mars, 2008

Location: höme
Mood: Pretty well
Music: Canned Heat – ”Going up he country” Live från Woodstock

Imorgon har vi de två sista föreställning med Harry Fuga och hans vapendragare. Idag har varit en mäktig dag. Jag kom på att jag älskar att spela teater. Jag vill lära mig mer. Efter att vi spelat två föreställningar för barnen åkte vi till Blå Stället för att se de andras. Det är mäktigt vad man kan skapa från ingenting på bara en vecka. Vi fick lovord av de flesta i klassen. De tyckte vi var bäst. Jag blir alldelles stolt.

Imorgon är det ju Klubb Wipeout. Blir roligt att få spela med Kristoffer och de andra. Och att vänner också dyker upp. Klasskamraterna ska ut. Jag vet i tusan om jag hinner men vill självklart träffa dem också.

Nu ska jag betala räkningarna.


Kommentera

