Home

Maybe Sparrow

23 februari, 2008

Location: höme, Gårda city
Music: Neko Case – ”Maybe Sparrow” från FOX CONFESSOR BRINGS THE FLOOD

Det är som att mina kindeer är strama och tänderna trillar ut. Ögonen ser inte så mycket men känner lukten av ketchup och lime. Jag vet innte hur mågnga jag antastat ikväll för en cigg. Men vad gör man inte?

Jag hade en orolig själ på sena eftermiddagen. Jag har många saker i skolan att slutföra, men Emanuell och Niko kom förbi med tre littter vin och rom med cola. Vad väljer man? Tog en dusch och väntade på att Erik skulle träda in i min stökiga lägenhet. Fasen, önskar man kunde posta bilder på hur min lägenhet ser ut. Det är en sanitär olägenhet, en osanitär lägenhet.

Nä jag ska sätta på lite film, skita lite och kolla på någon sleten film för att stilla min hungriga själ. Den längtar efter någon slags befrielse. Och det får jag. I filosofi. I film. I skolan. Och framför allt i vänner. Men den har sina motsåndare också. Men jag säger som Ricky: Knock, knock… Who’s there??? Fuck off!!!


Kommentera

