Home

Hi.Low.Hi.Low.———>

8 februari, 2008

Location: höme
Mood: Ass-shaking Crust-pogo
Music: The Roots ”Rock you” från albumet PHRENOLOGY

Tittar ut genom fönstret och över till andra sidan. Det är mest släckt. Nere på gatan forslas människor i långa led till Scandinavium för melodifestivalen. Jag spelar ikväll, men inte där. Jag hoppas hur som helst att E-type pch Poodles vinner. De är bästa kandidater för att göra bort sig och det svenska folket.

Nu tror jag att jag drar på mina extremt trånga byxor, syr en tröja och glider mot Andra Lång för en kort visit på något hak med Max och Niko.

SAAK vill inte ha mig, men de borde ta hand om misskötande medlemmar när det finns så få. Jag fick en andra chans. Jag kommer få en tredje, och en fjärde. Jag har en len röst.


Kommentera

